Obchodní podmínky
Reklamace
Kupující před potvrzením převzetí zboží od vybraného přepravce zkontroluje, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. Pokud ano, zásilku nepřevezme. O případném poškození zboží během přepravy kupující informuje jak přepravce, tak prodávajícího, nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží.
Je-li nutné zboží reklamovat, zjištěné vady je třeba oznámit bezodkladně prodávajícímu e-mailem na adresu info@vnimavedetatko.cz, případně telefonicky nebo písemně na adresu prodávajícího, společně se základními údaji: jaké zboží reklamujete, důvod reklamace, termín nákupu, číslo účtu pro případ vrácení peněz, kopie dokladu o koupi.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.
V případě zjištění výrobní vady bude zboží opraveno, vyměněnou kus za kus, či vrácena peněžní částka.
V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši k vyřízení reklamace.
V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace.
Záruční doba poskytovaná při prodeji zboží činí všeobecně 24 měsíců ode dne nákupu, pokud není uvedeno jinak.
Není-li stanoveno či dohodnuto jinak, řídí se práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího z odpovědnosti za vady zboží příslušnými ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku, v platném znění a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.